خرید چکی لوازم خانگی در آذین استار تنها با پیش پرداخت 35 درصد مچموع کل کالا های مورد نظر شما.

خرید اقساطی لوازم خانگی بلانتون در آذین استار تا سقف 300 میلیون تومان، بدون نیاز مراجعه به بانک – طرح های متنوع

خرید اقساطی لوازم خانگی در آذین استار با ضمانت طلا، تنها با پرداخت 35 درصد مبلغ محصولات انتخابی توسط شما.


فروش اقساطی به صورت مستقیم در آذین استار

باتوجه به نیاز مشتریان به خرید اقساطی، آذین استار طرح فروش اقساطی خود را آغاز کرده است و مشتریان گرامی می‌توانند کالا های خود را تا سقف مبغ ۰۰۰,۰۰۰ به صورت قسطی خریداری کنند. برای خرید اقساطی حداقل ۳۵ درصد کالا به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود، این پیش پرداخت باعث کمترشدن اقساط و راحتی شما می‌شود. در حال حاضر می‌توانید کالاهای انتخابی را با اقساط حداکثر ۱2 ماهه خریداری نمایید.

فروش چکی لوازم خانگی

جهت خرید اقساطی چکی مراحل زیر انجام می‌شود.ابتدا شما فرم خرید اقساطی را تکمیل کرده و درخواست شما ثبت می‌شودکارشناسان آذین استار اعتبار بانکی شما را برسی می‌کنند و در صورت تایید اعتبار شما، به شما اطلاع رسانی می‌شود و می توانید محصولات مورد نیاز خود را تا سقف تعیین شده به صورت اقساطی چکی خریداری نمایید.

فروش اقساطی لوازم خانگی با ضمانت طلا

ویژه مشتریان حضوری

جهت خرید اقساطی لوازم خانگی با ضمانت طلا مراحل زیر انجام می‌شود. ابتدا شما فرم خرید اقساطی را تکمیل کرده و درخواست شما ثبت می‌شود. سپس کارشناسان آذین استار اعتبار بانکی شما را برسی می‌کنند و در صورت تایید اعتبار شما، به شما اطلاع رسانی می‌شود و می توانید محصولات مورد نیاز خود را تا سقف تعیین شده به صورت قسطی با ضمانت طلا خریداری نمایید.